El festival de referència commemora les seves més de 50 edicions amb una nova identitat.
El nou logotip és capaç de transmetre moviment i musicalitat
El redisseny és obra de Summa Branding, la consultora a càrrec dels cartells de festival des de fa més de 10 anys
Barcelona, juny 2019. Després de 50 anys de vida, el Voll-Damm Festival de Jazz de Barcelona renova el seu logotip. El festival de referència commemora les seves més de 50 edicions amb una nova identitat que actualitza la seva imatge i aconsegueix transmetre els valors en què es dóna suport a aquesta iniciativa musical.
De la mà de la consultora Summa Branding, encarregada de realitzar el cartell i la gràfica del festival des de fa més de 10 anys, el Voll-Damm Festival de Jazz de Barcelona presenta un nou logotip que es vincula directament amb el jazz i les seves característiques típiques.
Les diferents formes, mides i gruixos de les lletres transmeten musicalitat i parlen de la improvisació del jazz. També el ritme present en la cada paraula i en el conjunt del logotip ajuden a plasmar l´essència d´aquest gènere musical. A nivell cromàtic, el negre evoca la foscor dels clubs de jazz i al vespre, moment en li que solen celebrar-se els concerts de jazz.
El logotip de Voll-Damm segueix encapçalant el conjunt, mantenint la seva tipografia i personalitat pròpia. A més, i per primera vegada, es reflecteix l´any de celebració del festival en lloc del nombre d´edició, un element que ajuda a situar en el temps el Voll-Damm Festival de Jazz de Barcelona.
El resultat és un logotip unificat però capaç de transmetre moviment i musicalitat.
La 51 edició arribarà a Barcelona el 19 d´octubre, i fins el 20 de novembre acollirà concerts, classes magistrals i exposicions, entre altres activitats. Andrea Mortis serà l´encarregada d´inaugurar, i artistes com Estrella Moriente, La locomota Negra, Wynton Marsalis, Ludovico Einaudi i Ron Carter, entre molts altres, completen el cartell.
Sobre Summa
Amb més de 29 anys d´experiència, és la primera empresa espanyola especialitzada en consultoria, creació i execució global de projectes de marca. Amb un equip de més de 90 persones, des dels seus oficines a Madrid, Barcelona i Lisboa, desenvolupa projectes en diferents països d´Europa i Amèrica Llatina per a clients com Correus, Inditex, Applus, FC Barcelona, Iberdrola, Nestlé, CaixaBank, eDreams, Mahou San Miquel, RTVE, Ferrovial, GBfoods, Indra o Banca March, entre d´altres.