L’èxit de Hundred Miles del productors de música electrònica Yall—que va ser la banda sonora d´una campanya d´una coneguda marca de roba— va fer que de cop i volta tots els ulls es fixessin en una jove veu amb un timbre únic, la de Gabriela Richardson. Era l´any 2015. Des de llavors ha treballat intensament per donar forma a la seva carrera en solitari i, cançó a cançó, buscar el seu propi so al costat dels millors productors. Temes com Don´t talk to me i Hurricane l´han començat a posicionar com una artista que, tot i moure´s en l´efímer terreny del pop electrònic, ha sabut impregnar tot el que fa amb un estil propi on mescla l´hedonisme de la música dance amb tocs de melangia i actitud d´empoderament femení. Gabriela està preparant el llançament del seu nou àlbum que veurà la llum al gener de 2024, en el qual han treballat productors com Raül Refree o InnerCut, i que compta amb col·laboracions amb artistes de renom nacional i internacional.
Ompliu el següent formulari per contactar directament amb el mànager